Trobada d'estiu assemblea educativa del Bages
L’assemblea educativa del Bages 🏫 organitza la 1a trobada d’estiu* ☀️ sota el títol “la participació del personal educatiu als centres” 👩🏫👨🏫 , un espai per reflexionar 💭 i compartir experiències 🗣️ sobre un dels temes que ens afecta a totes les etapes educatives.
Volem que sigui un primer pas 👣 per començar a pensar quin model educatiu volem construir 🌱📚.
📍 Ens trobarem a l’Institut Escola del Pont de Vilomara
🕘 El 3 de juliol. De 9 a 14h
Per confirmar assistència podeu omplir el següent formulari (hi ha places limitades):
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe3mSSZ96wBk2aQHOXZ9wQsLqfmeX9GW6qXvEmz96MvMxG5nQ/viewform
A l’estiu la lluita no s’atura ✊❤️
in 5 days
Institut escola Pompeu Fabra
Pont de Vilomara (Manresa)